вівторок, 7 квітня 2020 р.

Завдання для 5-х класів на період карантину з 06.04.20. - 10.04.20.

Шановні учні 5-х класів та їх батьки!

У нас видався дуже творчий колектив 5-х класів, талановиті учні з батьками просто ввели мене в такий стан, що я й не очікувала таких крутих результатів!!! Дуже дякую всім за роботи!!!

Далі перейдемо до аналізуючої діяльності:
1. Прочитати параграфи 38-39 і після цього приступити до виконання тестів (клікай на посилання далітест до параграфа 38-39.

Після виконання тесту ви натискаєте кнопку відправити тест в кінці і ваша відповідь одразу прийде до мене, а ви на прикінці зможете подивитися свій результат. Кількість балів поділіть на 2 і узнаєте свою оцінку. Тест відправляється лише один раз. Оцінки ваши бачу тільки я і ви! Якщо балів набралося замало і оцінка вийшла погана, після карантину я вам надам можливість підвищити цей бал!
Удачі!

Немає коментарів:

Дописати коментар