Шановні учні 5-х класів та їх батьки! З шаленим успіхом багато пятикласників зі своїми рідними разібрали у мене 12 балів за кросворди та дослідницьку діяльність!
Нагадую, що 12 балів у мене дуже багато і вистачить всім-всім! Забирайте їх будь ласка, чому ні?
Надалі цей тиждень ставить перед нами таки задачи!
1 урок: "Отруйні рослини, тварини, гриби"
По переду літо, коронавірус згине, але ми вже будемо обізнані як розпізнати ще деякі негаразди в природі!!! Параграф 36 буде вам в нагоді! Читаємо дуже уважно і на листку А4 розмалюємо 12 крупних комірок (обо клітин). В них намалюйте по одній отруйній істоті з параграфа 36 та складіть до неї загадку, написавши її поряд! Як що малювання не ваш "коник", а є можливість знайти ці види в інтернеті та роздрукувати малесенькі фото, то не хай будуть фото! Таким чином ви власноруч створите плакат "Обережно!Отруйні істоти поряд!". плакат фотографуєте на свій смартфончик та відсилаєте мені на поштову скриньку! boddanmak92@gmail.com
Чекаю роботи до наступного тиждня! 12 балів у мене ціла купа, забирайте їх, але памятайте - 12 істот з загадками - 12 балів!
2 урок: "Визначення організмів за визначниками", параграф 37.
Прочитайте коротесенький текст на сторінках 160 - 161.
Подивіться електронну версію таких справочників -визначників за посиланням: Електроний атлас визначник птахів (рус) каталог кімнатних квітів
Спитайте у своїх батьків та найближчих родичів: якими визначниками користувались вони в своєму житті? Може десь у шафі у них є визначникі грибів, або кімнатних рослин, нехай вони вам розкажуть цікаві історії зі свого життя повязані з цією темою.
Приємного спілкування вам з вашими найдорожчими у світі людьми!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар